Comunicato Stampa – Adesione a Sardegna Possibile

Categories: Archivio notizie

Sardegna Possibile est arricendi custas diis pediduras de ndi fai parti de assòtzius, movimentus e partidus. Custu s’amostat su balimentu e sa modernidadi de su progetu polìticu de SP e de sa bisioni sua, chi est fundada apitzus de s’arricimentu e de su pigai parti a is fainas, e chi est pensada innantis de totu po is tzitadinus, po is assòtzius e po is movimentus etotu.

Totu custas pediduras ant a essi castiadas cunforma a sa sustàntzia de sa carta de is baloris nostus e de su statudu, e finas segundu su spiritu annoadori chi s’at marcau finsas a imoi.

SP bolit abarrai unu logu polìticu abertu a totu is chi cuncordant cun is baloris nostus e cun cudda ìndula chi ndi bolit arregolli ideas e consillus po ndi pesai una Sardìnnia chi no siat prus dipendenti de nisciunus.

collaboratzione

Sardegna Possibile sta ricevendo in questi giorni richieste di adesione da parte di associazioni, movimenti e partiti. Ciò testimonia la validità e l’attualità del progetto politico di Sardegna Possibile e della sua visione, basata sull’inclusione e sulla partecipazione, rivolta prima di tutto ai cittadini, alle associazioni e ai movimenti.

Tutte le domande di adesione saranno valutate alla luce del contenuto della carta dei valori, dello statuto e dello spirito innovativo che ci caratterizza.

Sardegna Possibile vuole restare uno spazio politico aperto a tutti coloro che ne condividono i valori e l’approccio teso alla raccolta di idee e proposte per la creazione di una Sardegna non più dipendente.

28 febbraio 2015

Ufficio Stampa – Sardegna Possibile